Pening Nak Selesaikan Masalah Berat Badan?
9 Daripada 10 Pengguna Dapat Memakai Baju & Seluar Idaman Selepas Menggunakan Produk Ini Secara Konsisten! 
NOTA : Selesaikan Masalah Berat Badan Seawal 14 Hari Tanpa Perlu Berlapar & Membuat Senaman Berat
MAKLUMAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara yang betul berdasarkan banyak testimonial yang diperolehi. Kita berikhtiar, Tuhan yang menyembuhkan.
" Tujuan utama sy nk kurus sngat-sangat sebab kerja saya masa depan saya..Saya army (Kerja kerajaan) jadi bila dah berbadan unifrom ni berat kena maintain nak-nak lagi sekarang BMI out je. Tiada maaf la untuk sy sambung dalam bidang ni..

Jadi untuk sy teruskan kerjaya sebagai seorang askar saya bertekad untuk kurus dan akan capai target yg diberikan. Sangat-sangat susah untuk saya turunkan berat badan..bermacam-macam ubat sy cuba dan bermacam-macam cara saya buat tapi berat macam tu je. Sampai saya dah fed-up sangat..

Sampai la sy jumpe ASSEZ SLYMM. Mula-mula dah tak nak dah sakitkan  hati suami, tapi suami la banyak bagi semangat. 'Tak ape sayang try la abang bagi duit'. Itu yang saya terjebak dengan produk ni hehehehe..."

Nota : Alhamdulillah, Pn Shahirah dah turun 14kg lps guna 3 jar ASSEZ
Betul Ke Boleh Kurus? Ini Adalah Antara 'Result'  Sebenar Selepas Mengamalkan Assez Selama  2 Bulan Sahaja. Hampir 20 Kg Berjaya DihilangkanWow! Amazing!

Jika 'akak' ini boleh, anda juga boleh. Kan? Jadi bersedia untuk turunkan berat badan? Jom baca lagi penerangan kami dibawah...

Adakah Anda Serius Untuk Kurus? Jangan Risau! Kami Ada Cara Untuk Anda Kurus Dengan Cepat & Mendapat Bentuk Badan Yang Anda Idamkan Selama Ini..100% Jaminan Wang Dikembalikan Jika Tidak Berpuas Hati. Teruskan Pembacaan Rahsia Ini..
Disebabkan aku nye berat 2 kali berat korang jadinya aku ambik 2 peket sehari, ambik pagi sebelum breakfast masa perut kosong, & malam sebelum makan malam. jumlah penurunan SEMINGGU je consume Assez Slymm ni adalah 2kg, yeayyyyyyyyy
"Assez Slymm ni rasa dan bau macam horlicks / nestum. Sedap...lemak-lemak manis dan sesuai untuk minum waktu pagi sebagai pengganti breakfast. Tambahan lagi kerja shiff, nak makan ikut waktu memang tak sempat. Rasa lapar tu tak ada, kenyang jer. Nak minum pun senang jer, bancuh dengan air panas, kacau dan terus minum"
Mush
Blogger, Isteri & Ibu Kepada 3 Anak
Dkna Abza
Blogger
Majoriti orang amat sensetif apabila bercakap soal berat badan. Golongan ini mempunyai masalah untuk menerima keadaan diri mereka sendiri. Hanya orang yang mempunyai masalah berat badan sahaja akan mengetahui betapa sukarnya menjalani kehidupan seharian kan?
Antara masalah yang selalu dihadapi adalah:

⚫   Sukar untuk cari pakaian yang 'fit' dan cantik
⚫   Kesukaran bernafas dan sering tercungap-cungap
⚫   Rasa rendah diri bila bersama dengan kawan
⚫  Terasa diri 'hodoh' dan tidak menarik
⚫  Malu untuk 'selfie' gambar sendiri
⚫  Masalah kesihatan yang kronik seperti darah tinggi, dan kencing manis
⚫  Masalah seksual bersama pasangan
⚫  Fikiran yang kacau
⚫  Nafsu makan yang tidak boleh dikawal
⚫  Badan berbau
⚫  Kaki sakit - sakit kerana berat badan

Dan bermacam-macam lagi masalah yang perlu dihadapi oleh mereka yang mempunyai masalah berat badan. Bayangkan, terlebih 1 kg sahaja pun boleh menyebabkan kaki terasa amat sakit disebabkan beban yang perlu dipikulnya.

Masalah berat badan adalah AMAT BAHAYA jika tidak diselesaikan dengan segera..

Kenapa? Ia sangat berkait rapat dengan kesihatan anda. Semakin dibiarkan lemak tersebut, kesihatan anda akan semakin teruk, hari demi hari walaupun tanpa anda sedar.

Ya, jika tidak dibendung, obesiti juga boleh menyebabkan kematian!
Kegemukan Boleh Menyebabkan Penyakit Kronik!
Mengikut website webmd.com, seserang yang gemuk memiliki risiko yang tinggi untuk mendapat penyakit-penyakit berikut:

⚫  Penyakit jantung
⚫  Strok
⚫  Darah tinggi
⚫  Penyakit kencing manis
⚫  Kanser
⚫  Gout
⚫  Penyakit yang berkaitan pernafasan
Anda Serius Untuk Kurus Tapi Dah Putus Asa?
Kami amat faham. Majoriti anda yang sedang membaca mungkin sudah mencuba pelbagai kaedah untuk kurus. Dari berdiet, mencuba pelbagai jenis produk yang ada di pasaran sehinggalah yang tidak makan langsung semuanya tidak membuahkan hasil! Badan tidak langsung kurus dan lagi menyakitkan hati, lemak makin banyak. Anda penat, kecewa dan dah serik untuk cuba.

Sabar, pasti ada cara. Kalau tidak, sudah pasti semua orang didunia ini gemuk dan tidak ada yang kurus. Tetapi, kenapa mereka kurus dan tidak anda?

Nak cuba sesuatu yang baru dan dapat berat badan idaman? Kami jamin 100% kali ini anda tidak akan kecewa lagi...

Memperkenalkan Formula Assez Slymm! - Revolusi Formula Menurunkan Berat Badan & Kurus Dengan Cepat + Kulit Yang Tegang & Menawan Dalam Masa Singkat!
 
Apa Itu Assez Slymm?
Assez adalah minuman kesihatan yang membantu menurunkan berat badan, membakar lemak dengan cepat, menghalang penyerapan karbohidrat yang menjadi lemak, melawaskan (DETOX), menegangkan kulit dan menambah tenaga. Formula Assez Slymm akan membolehkan anda untuk kurus dalam masa cepat, mudah dan pantas. Ia akan memberi rasa kenyang yang berpanjangan tanpa rasa sakit perut. Jika anda salah seorang pengguna Assez Slymm anda bukan sahaja dapat menurunkan berat badan dapat megekalkan kesihatan dan tenaga agar sihat dan bersemangat setiap hari. Assez juga mengandungi kolagen yang boleh membantu menegang dan mencantikkan kulit anda seawal 7 hari penggunaan*. 
Bagaimana Cara Guna Assez Slymm?
Mudah sahaja! Anda hanya perlu ikuti langkah berikut:

⚫    Amalkan minuman Assez Slymm 1-2 kali sahaja. Di syorkan pada waktu pagi dan malam. Bancuh sahaja dengan air panas dan minum. Rasanya sangat sedap dan mengeyangkan!
⚫    Untuk mempercepatkan proses turun berat badan, pastikan anda minum air kosong untuk menyaktoksin dan lemak dari dalam badan. Sukatan air adalah 1 liter untuk setiap 25kg berat badan. Contohnya, jika anda berat 80kg, anda minum 3.2 liter air sehari.
⚫    Panduan untuk kurus cepat akan diberikan PERCUMA. Ikut sahaja step by step yang diberikan
Bahan Aktif Assez Slymm
#1 : Lotus Extract
Kajian menunjukkan bagaimana daun teratai atau Lotus Extract jika digunakan dengan L-carnitine boleh merawat masalah berat badan! 

Daun Lotus juga sangat baik untuk menghalang penyerapan karbohidrat dan menukar lemak menjadi tenaga.
#2 : Garcinia Gambogia
Buah ini adalah antara buah yang paling popular dan paling berkesan untuk membantu dalam proses membakar lemak badan secara cepat. 

Ia banyak terdapat di lembah amazon dan ia diadun KHAS ke dalam ASSEZ SLYMM untuk meningkatkan keberkesanannya menurunkan berat badan seseorang. 
#3 : Astaxanthin
Astazanthin adalah pewarna semula jadi yang juga dikenali sebagai karotenoid yang. Ia adalah bahan ini yang bertanggungjawab untuk 'memberi' warna merah jambu makanan laut tertentu seperti salmon, udang dan udang.

Kajian menunjukkan potensi astaxanthin untuk penurunan berat badan. Contohnya, salah satu kajian baru-baru ini yang menggunakan tikus sebagai subjek ujian mendapati pengurangan lemak yang ketara selepas menggunakan bahan ini. 

Justeru, ia amat sesuai digunakan dalam proses membakar lemak dan menurunkan berat badan. 
Apakah Kelebihan ASSEZ SLYMM?
✔   Membakar Mencarikan Lemak Dengan Berkesan

✔   Bertindak sebagai 'carbo blocker' - Menghalang penyerapan karbohidrat dari diserap badan

✔   Mencantikkan & Menganjalkan Kulit - Assez Slymm Mengandungi Kolagen Dari Alam Semulajadi

✔   Memberi Rasa Kenyang Sepanjang Hari

✔   Tiada Kesan Sampingan

✔   Tidak Mengandungi Dadah. 100% Semulajadi

✔   PERCUMA Panduan Kurus Cepat
InsyaALLAH, 3 Kesan Utama Anda Akan Rasai Selepas Gunakan Assez Slymm..
#1 : Anda akan rasa kenyang yang berpanjangan
Masalah utama kegemukan adalah berpunca dari makan yang tidak berhenti. Ini terjadi apabila seseorang sentiasa rasa lapar, akan cuba untuk puaskan nafsu makan dengan makan makanan dengan banyak dan kerap. Dengan Assez Slymm, selepas sahaja anda minum, kandungan oat didalamnya akan memberi kesan kenyang berpanjangan dan mengelakkan anda rasa terlalu lapar dan makan makanan yang berkarbohidrat tinggi. 
#2 : Anda boleh pakai/beli baju & seluar dengan mudah dan nampak lebih bergaya!
Berita baik! Ini yang anda nak kan? Berat badan turun dengan cepat. Kenapa boleh turun? Pertama, disebabkan tindakbalas bahan Garcenia Cambogia Asli yang terdapat di dalam Assez Slymm. Ia terbukti diseluruh dunia bahan ini boleh mambantu mempercepatkan proses penurunan berat badan.
Kedua, disebabkan anda berasa kenyang setiap masa, secara automatik anda akan kurang makan makanan yang boleh menyebabkan kegemukan seperti nasi berlebihan dan lain-lain.

#3 : Kawan-kawan & orang terdekat akan puji kulit anda cantik!
Ya, salah satu kelemahan bila anda makin kurus adalah akan ada lebihan kulit menggeleber dan tidak cantik. Ditambah pula dengan kedutan kulit yang lama yang tidak dirawat. Tetapi jangan bimbang! Dengan Assez Slymm, kandungan unik lain adalah ia mengandungi Collagen untuk mambantu mencantikkan dan memberi keanjalan kepada kulit.
Kalau tubuh cantik, kulit tak cantik tak best jugak kan?
Apa Kata Mereka Yang Sudah Mencuba?
ai baru minum seminggu. dalam masa seminggu ni, sistem perkumuhan ai (paham2 ape lah yekk) lancar. xsempat lemak nak menternak, dah kene push keluar HAHAHAHA . . itu belum masuk bab angin angin yang keluar hikhihk .. badan rasa ringan sikit la.. syoknya !
Penurunan ketara berat badan hampir setiap hari. Saya tidak sabar nak timbang selepas bangun dari tidur. Mesti turun minimum 1gram sehari. Nak selfie sekarang pun dah tak malu . So far dah turun hampir 5kg sebulan!
Setelah saya menggunakan Assez selama 2 minggu, so far ada 3 kesan utama. Pertama, tiada lagi rasa pedih perut sekiranya lambat makan ikut waktu ( rasa kenyang ),badan rasa ringan sebab selalu kentut ( buang angin ) – memang sedikit lega dan mudah untuk buang air ( lawas dan tiada rasa sakit perut )

Ida Baharum
Penulis
Fahdi Ghazali
Bisnesman / Trainer
Hazman Fadzil
Pengulas/Penulis Makanan (Food Review)
Berat Uzu Turun 3kilo Dalam Masa Seminggu Dengan Assez Slymm !
Bagi julia, produk Assez Slymm ini sangat sedap untuk diminum, tak muak dan tak memualkan. Mudah dibawa ke mana-mana sahaja, jika fikir lapar sangat just ambil 1 sachet dan minum bersama air suam, kenyang dan tak terfikir lagi nak ambil makanan berat pada waktu tengah malam. Berbaloi-baloi bagi mereka yang tak ada masa nak melakukan senaman
Sampai lupa nak makan lepas minum Assez Slymm ni. Malam-malam pun dah kurang makan disebabkan Assez Slymm ni
Uzu
Atlet Tekwondo
Julia Johari
Penulis Travelog
Bro Framestone
Ayah, Copywriter
Masih Belum Percaya? Lihat Testimoni Lagi Dibawah..
Kalau anda tidak buat keputusan sekarang, bila lagi?
Berapakah Harga Assez Slymm Ini?
Semenanjung
RM130
 
Sabah / Sarawak
RM140
Kos Penghantaran PERCUMA
- Dijamin Sampai Esok!
Biasanya caj penghantaran RM9 (Semenanjung) & RM20 (Sabah Sarawak) akan dikenakan kepada para pelanggan. Tetapi jika anda buat pembelian hari ini, kami berikan anda kos penghantaran PERCUMA sahaja di seluruh Malaysia menggunakan Pos Laju. Sebarang tempahan akan mengambil masa 1-3 hari sahaja untuk sampai ke destinasi anda! 
Dan Setiap Pembelian
PERCUMA PANDUAN KURUS, YA, 100% PERCUMA!
Panduan ini akan mendedahkan...
Teknik RAHSIA turunkan berat badan sehingga 20kg dalam masa 6 bulan!

RAHSIA cara makan yang betul supaya berat badan turun dengan pantas!

RAHSIA minum air untuk kurus

RAHSIA teknik detoks terbaik

RAHSIA teknik 80/20 untuk kurus

RAHSIA bagaimana makan nasi pun boleh kurus!

Dan banyak lagi rahsia yang wajib anda tahu..
Cuba Assez Slymm Tanpa Risiko
Kami sangat percaya dengan izin tuhan, berat badan anda akan turun dengan penggunaan Assez Slymm secara konsisten dan mengikut panduan yang diberikan. Justeru, kami tidak teragak-agak untuk memberikan jaminan wang dikembalikan selama 30 hari* dari tarikh anda membuat pembayaran
Soalan - Soalan Lazim (FAQ)
Adakah Assez Slymm lulus Kementerian Kesihatan Malaysia?
Assez Slymm adalah dalam ketegori makanan dan bukan ubat. Jadi Assez Slymm tidak memerlukan KKM.
Bolehkah Assez Slymm dimakan bersama ubat lain?
Ya, boleh. Tetapi seeloknya dijarakkan pengambilannya dalam 30 minit
Bolehkah perempuan menyusukan anak meminum formula Assez Slymm ini?
Ya, boleh. Tidak ada masalah kerana ia dibuat 100% herba. Malah terdapat ibu yang menyusukan anak mendapati susu badan bertambah dengan pengambilan Assez Slymm
Lepas saya buat bayaran, berapa lama saya boleh dapat Assez Slymm ini?
Kami menggunakan perkhidmatan Pos Laju untuk penghantaran Assez Slymm. Biasanya Pos Laju mengambil masa sehari ke 2 hari untuk penghantaran ke Semenanjung Malaysia. Manakala untuk penghantaran ke Sabah dan Sarawak pula mengambil masa 2-3 hari bekerja.
Dapatkan Assez Slymm Sekarang!
NOTA : Anda boleh membeli ASSEZ SLYMM melalui bank transfer atau kad kredit melalui PAYPAL (caj tambahan dikenakan)
THIS WEBSITE DOES NOT PROVIDE MEDICAL ADVICE.

RESULTS MAY VARY: CAUSES FOR BEING OVERWEIGHT OR OBESE VARY FROM PERSON TO PERSON. WHETHER GENETIC OR ENVIRONMENTAL, IT SHOULD BE NOTED THAT FOOD INTAKE, RATES OF METABOLISM AND LEVELS OF EXERCISE AND PHYSICAL EXERTION VARY FROM PERSON TO PERSON. THIS MEANS WEIGHT LOSS RESULTS WILL ALSO VARY FROM PERSON TO PERSON. NO INDIVIDUAL RESULT SHOULD BE SEEN AS TYPICAL.

THESE STATEMENTS HAVE NOT BEEN EVALUATED BY THE FOOD AND DRUG ADMINISTRATION. THIS PRODUCT IS NOT INTENDED TO DIAGNOSE, TREAT, CURE OR PREVENT ANY DISEASE.

THE INFORMATION, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO, TEXT, GRAPHICS, IMAGES AND OTHER MATERIAL, CONTAINED ON THIS WEBSITE IS FOR EDUCATIONAL PURPOSES ONLY. THE CONTENT IS NOT INTENDED IN ANY WAY AS A SUBSTITUTE FOR PROFESSIONAL MEDICAL ADVICE, DIAGNOSIS OR TREATMENT. ALWAYS SEEK THE ADVICE OF YOUR PHYSICIAN OR OTHER QUALIFIED HEALTH CARE PROVIDER WITH ANY QUESTIONS YOU MAY HAVE REGARDING A MEDICAL CONDITION OR TREATMENT AND BEFORE UNDERTAKING A NEW HEALTH CARE REGIMEN, AND NEVER DISREGARD PROFESSIONAL MEDICAL ADVICE OR DELAY IN SEEKING IT BECAUSE OF SOMETHING YOU HAVE READ ON THIS WEBSITE.